Telefoniczne rozpoznawanie potrzeb klientów

Telefoniczne rozpoznawanie potrzeb klientów

Wyróżniki szkolenia

Liczne przykłady sposobów zadawania pytań podczas rozmowy telefonicznej oraz ćwiczenia pozwalające sprawdzić umiejętność tworzenia tych pytań samodzielnie przez użytkownika pozwolą w szybkim tempie przyswoić wiedzę i umiejętności, aby wykorzystać je w pracy telemarketera.

Cel szkolenia

Jednym z ważniejszych elementów pracy telemarketera powinno być rozpoznawanie potrzeb klienta. Niestety, często jest on pomijany. Telemarketerzy najczęściej nie wprowadzają klienta do rozmowy, nie słuchają tego, co rozmówca ma do powiedzenia i mówią jedynie swoje wyuczone kwestie. Nasze szkolenie zaprojektowane zostało w ten sposób, aby zmienić to błędne podejście i pokazać właściwe zachowania prowadzące do efektywniejszej rozmowy z klientem. Dzięki zawartym w szkoleniu materiałom każdy telemarketer i/lub handlowiec może rozwinąć swoją zdolność umiejętnego słuchania, która jest kluczową cechą w tych zawodach. Kurs pozwoli również zastanowić się nad własnymi mocnymi i słabymi stronami oraz zaplanować poszczególne kroki działania prowadzące do zmiany zachowań.

Plan szkolenia

  • Wprowadzenie
  • Techniki zadawania pytań
  • Aktywne słuchanie odpowiedzi
  • Pozytywne podsumowanie
  • Quiz

Szacowany czas trwania szkolenia - 1h 40 min

Szkolenie opracowane przez firmę

MISJA GRUPY CARGO

“Misją Grupy CARGO jest innowacyjny i zrównoważony rozwój w branży szkoleniowej, zapewniający stały i długofalowy wzrost wartości organizacji oraz wspieranie rozwoju klienta biznesowego i indywidualnego. Będąc liderem szkoleń transportowych i jedynym ODTJ-em w woj. śląskim dbamy o wzrost bezpieczeństwa w ruchu drogowym.

PARTNERZY

Zapisz się do naszego newslettera - będziesz otrzymywać najświeższe informacje o aktualnej ofercie oraz promocjach
GRUPA CARGO

Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Spółka komandytowa
43-603 Jaworzno, ul. K. Darwina 17
NIP 632-200-86-83

DANE KONTAKTOWE

tel.: +48 32 413 88 00
fax: +48 32 413 88 11

Email: biuro@cargo.edu.pl


GODZINY OTWARCIA BIURO OBSŁUGI KLIENTÓW

Poniedziałek i Środa: 8:00 -18:00
Wtorek, Czwartek i Piątek 8:00-17:00

GODZINY PRACY PRACOWNIKÓW BIUROWYCH

Poniedziałek - Piątek 8:00 -16:00