Prowadzenie trudnych rozmów telefonicznych

Prowadzenie trudnych rozmów telefonicznych

Wyróżniki szkolenia

Zaawansowane grafiki prezentujące fabularną akcję szkolenia, która rozgrywa się na dworcu kolejowym, wzbogacają i uatrakcyjniają kurs. Liczne przykłady zachowań podczas rozmowy telefonicznej oraz ćwiczenia interaktywne ułatwiają przyswojenie i zapamiętanie treści szkolenia.

Cel szkolenia

Rozmowy telefoniczne nie zawsze bywają łatwe. Szkolenie to adresowane jest głównie do telemarketerów i handlowców, którzy chcą rozwinąć umiejętności prowadzenia trudnych rozmów telefonicznych. W swojej pracy często spotykają się oni z różnymi przypadkami niełatwych konwersacji, w których dominującą rolę wiodą emocje. Dobrze byłoby zatem, aby w takich sytuacjach potrafili przeprowadzić dialog i zamienić trudną rozmowę w łatwą. Nasz kurs ma na celu pomóc w zdobyciu tej kompetencji. Charakterystyka osobowości klientów i liczne przykłady zaprezentowane w szkoleniu mają za zadanie wypracować u uczestnika kursu najbardziej skuteczne zachowania podczas prowadzenia trudnych rozmów telefonicznych.

Plan szkolenia

  • Wprowadzenie
  • Rodzaje trudnych rozmów telefonicznych
  • Typologia trudnych klientów
  • Zrób sobie trudnego klienta – zachowania telemarketera
  • Znaczenie parajęzyka
  • Quiz

Szacowany czas trwania szkolenia - 1h 40 min

Szkolenie opracowane przez firmę

MISJA GRUPY CARGO

“Misją Grupy CARGO jest innowacyjny i zrównoważony rozwój w branży szkoleniowej, zapewniający stały i długofalowy wzrost wartości organizacji oraz wspieranie rozwoju klienta biznesowego i indywidualnego. Będąc liderem szkoleń transportowych i jedynym ODTJ-em w woj. śląskim dbamy o wzrost bezpieczeństwa w ruchu drogowym.

PARTNERZY

Zapisz się do naszego newslettera - będziesz otrzymywać najświeższe informacje o aktualnej ofercie oraz promocjach
W celu zamknięcia kliknij tutaj
GRUPA CARGO

Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Spółka komandytowa
43-603 Jaworzno, ul. K. Darwina 17
NIP 632-200-86-83

DANE KONTAKTOWE

tel.: +48 32 413 88 00
fax: +48 32 413 88 11

Email: biuro@cargo.edu.pl


GODZINY OTWARCIA BIURO OBSŁUGI KLIENTÓW

Poniedziałek - Piątek: 7.00 - 19.00

GODZINY PRACY PRACOWNIKÓW BIUROWYCH

Poniedziałek - Piątek 8:00 -16:00