Zaawansowane grafiki prezentujące fabularną akcję szkolenia, która rozgrywa się na dworcu kolejowym, wzbogacają i uatrakcyjniają kurs. Liczne przykłady zachowań podczas rozmowy telefonicznej oraz ćwiczenia interaktywne ułatwiają przyswojenie i zapamiętanie treści szkolenia.
Rozmowy telefoniczne nie zawsze bywają łatwe. Szkolenie to adresowane jest głównie do telemarketerów i handlowców, którzy chcą rozwinąć umiejętności prowadzenia trudnych rozmów telefonicznych. W swojej pracy często spotykają się oni z różnymi przypadkami niełatwych konwersacji, w których dominującą rolę wiodą emocje. Dobrze byłoby zatem, aby w takich sytuacjach potrafili przeprowadzić dialog i zamienić trudną rozmowę w łatwą. Nasz kurs ma na celu pomóc w zdobyciu tej kompetencji. Charakterystyka osobowości klientów i liczne przykłady zaprezentowane w szkoleniu mają za zadanie wypracować u uczestnika kursu najbardziej skuteczne zachowania podczas prowadzenia trudnych rozmów telefonicznych.
Szkolenie opracowane przez firmę