Zdobywanie zaufania klientów i prowadzenie rozmów z trudnym klientami

Zdobywanie zaufania klientów i prowadzenie rozmów z trudnym klientami

Wyróżniki szkolenia

Szkolenie fabularyzowane, opowiada historię animowanej postaci – Jana, który właśnie rozpoczął swoją karierę w sprzedaży, co podnosi atrakcyjność szkolenia. Liczne przykłady i ćwiczenia pozwalają w łatwy sposób przyswoić wiedzę.

Cel szkolenia

Każdy sprzedawca marzy o wysokich wynikach sprzedaży. Jednak nie każdy wie, iż efekty te można poprawić poprzez zyskanie zaufania klienta. Dlatego warto nauczyć się budować długotrwałe relacje z klientami i próbować to zaufanie zdobywać. W tym celu powstało szkolenie, które pozwoli każdemu sprzedawcy nauczyć się tworzyć pozytywną atmosferę i wiarygodność w relacjach z klientami. Czasami ta komunikacja bywa jednak trudna, ale mimo to profesjonalny handlowiec powinien umieć sobie z nią poradzić. Trudny klient to szansa na wykazanie się skutecznością i jakością obsługi drugiej strony. Nasze szkolenie daje wskazówki, jak sprawić, by konfrontacja z takimi klientami była łatwiejsza, korzystniejsza dla firmy i oczywiście bardziej satysfakcjonująca dla samego klienta.

Plan szkolenia

  • Wprowadzenie
  • Tworzenie pozytywnej atmosfery z klientem i budowanie wiarygodności handlowców
  • Postępowanie w przypadku zgłaszania reklamacji
  • Postępowanie z trudnym klientem
  • Test

Szacowany czas trwania szkolenia - 1h 50 min

Szkolenie opracowane przez firmę

MISJA GRUPY CARGO

“Misją Grupy CARGO jest innowacyjny i zrównoważony rozwój w branży szkoleniowej, zapewniający stały i długofalowy wzrost wartości organizacji oraz wspieranie rozwoju klienta biznesowego i indywidualnego. Będąc liderem szkoleń transportowych i jedynym ODTJ-em w woj. śląskim dbamy o wzrost bezpieczeństwa w ruchu drogowym.

PARTNERZY

Zapisz się do naszego newslettera - będziesz otrzymywać najświeższe informacje o aktualnej ofercie oraz promocjach
GRUPA CARGO

Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Spółka komandytowa
43-603 Jaworzno, ul. K. Darwina 17
NIP 632-200-86-83

DANE KONTAKTOWE

tel.: +48 32 413 88 00
fax: +48 32 413 88 11

Email: biuro@cargo.edu.pl


GODZINY OTWARCIA BIURO OBSŁUGI KLIENTÓW

Poniedziałek i Środa: 8:00 -18:00
Wtorek, Czwartek i Piątek 8:00-17:00

GODZINY PRACY PRACOWNIKÓW BIUROWYCH

Poniedziałek - Piątek 8:00 -16:00