Poznawanie potrzeb klientów

Poznawanie potrzeb klientów

Wyróżniki szkolenia

Szkolenie zostało wzbogacone o liczne przykłady obrazujące prezentowane treści merytoryczne, dzięki czemu uczestnik szkolenia łatwiej zwizualizuje sobie przedstawiony materiał. Z kolei zawarte w szkoleniu ćwiczenia zaktywizują uczestnika i zachęcą do lepszego przyswajania wiedzy.

Cel szkolenia

Efektywna sprzedaż jest fundamentem, na którym opierają się firmy handlowe. Żeby efektywnie sprzedać, trzeba jednak poznać potrzeby klientów i zaproponować im rozwiązania na miarę ich potrzeb, dostosowane indywidualnie – każdy z nich jest bowiem inny i oczekuje innych relacji i współpracy. Dzięki temu kursowi każdy handlowiec rozwinie zdolność aktywnego słuchania, która jest kluczową cechą pozwalającą zindywidualizować podejście do klienta, a tym samym pokaże jak umiejętnie zadawać pytania handlowe, żeby przyniosły pozytywny skutek. Dzięki temu kursowi wzrośnie efektywność sprzedaży, co z kolei może przyczynić się do sukcesu firmy.



Plan szkolenia


  • Wprowadzenie
  • Techniki ułatwiające zrozumienie i odkrywanie potrzeb klientów
  • Potrzeby firmowe i osobiste klientów
  • Techniki zadawania właściwych pytań handlowych
  • Techniki aktywnego słuchania wypowiedzi klientów
  • Przygotowanie zestawu skutecznych pytań handlowych
  • Poznawanie zasad postępowania z różnymi typami klientów
  • Quiz

Szacowany czas trwania szkolenia 1 h 40 min


Szkolenie opracowane przez firmę

MISJA GRUPY CARGO

“Misją Grupy CARGO jest innowacyjny i zrównoważony rozwój w branży szkoleniowej, zapewniający stały i długofalowy wzrost wartości organizacji oraz wspieranie rozwoju klienta biznesowego i indywidualnego. Będąc liderem szkoleń transportowych i jedynym ODTJ-em w woj. śląskim dbamy o wzrost bezpieczeństwa w ruchu drogowym.

PARTNERZY

Zapisz się do naszego newslettera - będziesz otrzymywać najświeższe informacje o aktualnej ofercie oraz promocjach
GRUPA CARGO

Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Spółka komandytowa
43-603 Jaworzno, ul. K. Darwina 17
NIP 632-200-86-83

DANE KONTAKTOWE

tel.: +48 32 413 88 00
fax: +48 32 413 88 11

Email: biuro@cargo.edu.pl


GODZINY OTWARCIA BIURO OBSŁUGI KLIENTÓW

Poniedziałek, Wtorek, Czwartek, Piątek 8.00 - 16:00

Środa 8:00 - 18:00

GODZINY PRACY PRACOWNIKÓW BIUROWYCH

Poniedziałek - Piątek 8:00 -16:00